Myofasciale triggerpoint

Myofasciale Triggerpoint

Door kleine knoopjes in het spierweefsel kunnen delen van spieren erg gevoelig worden. Dit kan aanvoelen als een knobbeltje. Heeft u last van delen van spieren bij aanraking? Dan kunnen wij u helpen! Met onze Myofasciale Triggerpoint Therapie helpen wij de knoopjes uit uw spieren te halen.

Neem direct contact op.

Myofasciale Triggerpoint Therapie

Last van spieren bij aanraking op een bepaalde plek
    Last van stijve spieren
    Blijvend last van spieren

Myofasciale Triggerpoints (MTrP’s) zijn microverkrampingen in spieren die aanvoelen als kleine pijnlijke verhardingen of ‘knoopjes’.

Bij ruim de meeste soorten pijnklachten, zoals rugpijn, schouderklachten en hoofdpijn, spelen ze een belangrijke rol. Echter, die triggerpoints ontstaan niet voor niks. Als je de oorzaak weet, dan kan je er blijvend wat aan doen!

Voor meer informatie verwijs ik u naar: https://triggerpoint-therapie.nl/triggerpoints/

Myofasciale Triggerpoint Therapie

Last van spieren bij aanraking op een bepaalde plek

Last van stijve spieren
    Blijvend last van spieren

Hoe het gaat

Mogelijke behandelingen

De twee meest gebruikte technieken om van de Myofasciale triggerpoint af te komen zijn Dry-needling en Massage’s. Deze massage moet u niet verwarren met een ontspannende massage. Het zijn in sommige gevallen pijnlijke massage’s.

Bent u hier naar op zoek? Maak een afspraak bij onze therapeut!

Emma de Jong

Bij Fysiotherapie Zeeburg hebben ze uitstekende resultaten behaald met de behandeling van myofasciale triggerpoints. Mijn pijnklachten verminderden aanzienlijk na de sessies, en ik ben erg tevreden.

Lucas van Dijk

De behandeling van myofasciale triggerpoints bij Fysiotherapie Zeeburg was zeer effectief. De therapeuten waren professioneel en zorgzaam, en ik raad het zeker aan voor iedereen die last heeft van triggerpoints.

Herkent u een van bovenstaande klachten?

Wacht dan niet langer en maak een afspraak